Bab Bup

sert bir sonbahardan arta kalan bir yaprağa bastım bugün yanlışlıkla
bana selam verecekti belki de yazık oldu
insanlar, insanlar da yapraklara benzemez mi peki?
ellerine fırsatlar geçer. harcarlar. bozulmuş para gibi
bir bana mı komik geliyor bu durum
sadece gülesim geliyor
şu insanları gördükçe yaşam sevincim daha da azalıyor

bazen diyorum gideyim sahile çıplak bir martı gibi balıkların peşine düşeyim
bazen diyemiyorum ki kendime, ulan sen insansın yapamazsın artık
sonra bazenler hani sağlık olsuna dönüşüyor ya işte canımı acıtan o
küfür edesim var sürekli
küfürler tükürük bezinde tıkanıyor sınırı geçemiyor hiç. herhalde pasaportları yok
avazım çıkıncaya kadar ağlayasım var. sonra sevdiğim kadın geliyor aklıma gözleri geliyor
dayan diyor vicdanım. daha önce yüzünü dahi görmediğim en büyük düşmanım
dayan. yukarıdan onlara nasıl görünüyoruz acaba. beni nasıl izliyordur yukarıdan
merak duygusu insanı daha fazla yaşatan şeymiş meğer.öğrenmenin yaşı yok

ölmek ne garip şey. bir yaprak ile bir insanı aynı duruma sokacak kadar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

aylaya

bağdaş kurmuş gülen insan

ne var ne yok