fakat

bir gün gökyüzü beni çağıracak bunu biliyorum. bir gece üç'ü üç geçe, üç şimşek çakacak semada, üç farklı renkte.
buna inanıyorum. belki optimistim, belki hayalperest.

o gece şimşeklerin sessiz çakmasını diliyorum. insanlar duymasın, zaten süresi belirli hayatlarında, içine çığlık atmaktan sesi kısılmış, yenilgi bağımlısı insanlar hüzünlenmesin. hüzünlü insanlar camlardan dışarı bakınca ancak gözlerinden akan kan dururmuş.

ağlayan milyonlarca kadın pencereden dışarı bakdığında, bir sonbahar-kış günü şimşekleri görürse ancak güçlenirmiş. demirden gökyüzü bu kadar çetin miymiş. meğer öyleymiş. bir gün gökyüzü sizi de çağıracak, ancak yağmurlar tükendiğinde. işte o gün kurak topraklar sizi geri çevirecek. ancak.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

aylaya

bağdaş kurmuş gülen insan

ne var ne yok