güneşsiz dünya

ben insana mı aşık oldum yada bu yoğun adrenaline mi. bak sen çok acımazsızdın. yani seni görememe rağmen bunu söyleyebiliyorum. öyle olabilirdin. bana kanatların olduğunu daha önce hiç söylememiştin. hayır sen yalancı değildin, ama uçtuğunu bana söylemeliydin. biliyor musun? insanlar senin nefes almadığına inanıyor. ne kadar komik. insanın aşık olduğu diğer insan hiç ölür mü lan. ama bu sırrı sadece ben biliyorum. kanatlandığın gibi, ben ölmeden bir gün görüneceksin bana. aslında çok deli de değildim de, denizlere merak salmak istedim bazen. takım elbiseyle el sallarken sular saldırdı. ben  aslında çok akıllı da değildim de, dertler kendimi salmama neden oldu. yaşını başını almış adamlar ve kadınlar bazen ağlıyor. özenmiyor değilim aslında. ama bir an olsun umutsuzluğa kapılırsa insan, mucizeler ondan uzaklaşır bence. 10 hakkının 10'u da optimistlik olarak kullanırsa insan bence birinde mucize olabilir. başına ip takmış insan sandalyeye vuracakken deprem olabilir. kafasına silah dayamışsa insan, silah tutukluk yapabilir. yüzme bilmeyen ergin insan atlayacakken denize sular çekilebilir. ilaç içecekken insan, o ilaçlar gerçek olmayabilir. bileğini kesecekken insan bıçak kör çıkabilir. ocağı açmış beklerken insan fırtına çıkabilir ve camları açabilir. bu sonsuz evren insana sürekli mesaj yollar. yakalayan belki mutlu olur. olmuyorsa da bence siktir et. yani ölüyoruz, daha kötü ne olabilirki. bundan kötüsü yarının gecikmesi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

aylaya

bağdaş kurmuş gülen insan

ne var ne yok