dört harf dört nokta

her insan zamandan ihanet görür. saatleri kaybediyorsun. kum saatinin içine litrelerce su döksen dahi, o kum inecek aşağıya ve inat olsunki öleceksin sen insanın oğlu. kumu izlemek de senin tercihin. pek tabii, o kum saatini paramparça etmekte. belki paramparça edersen sen zamanı durduramazsın ama, aklındakileri silersin derim sen. bir düşünme.

sen iki kez düşün. ölünce hayallerini de bir diğer insana devretmeyi. kim ister uçurumdan gece vakti atlamayı. deli işi olmalı bu ama. ama bir gece bizi uyandırıyorlar ve gözümüzü açtığımızda siyah bulutlar bizi görüyor. ve inan sana. sen atlamak istiyorsun bir daha. bedenin uykuda kalıyor sen gitmekten haz alıyorsun. görevin bitiyor. pesimist yetmez mazoşist olsan bu kadar acı çekmezsin gülerken.

sen son kez düşün yine de. gökyüzüne gözün kapalıyken 100 salise bakarsan. aslında hiç bakmamış olursun. felsefe, felsefe olalı böyle kaos görmemişti. ölüm acımasızken nasıl bu kadar günahkar olabilir. inan aklım alıyor ama hayalim reddediyor. ben genelde güzel şeyler hayal ederdim. bizim hayallerimizi kim kırmızıya boyadı. ve ben ancak kalbimi durdurunca anlıyorum bunu. ben birine aşıkmışım meğer ve o siyahtan başka bir şey hissetmiyormuş.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

aylaya

bağdaş kurmuş gülen insan

ne var ne yok