haksızım

başarısız mıyım ben. siz benim hedefim misiniz. ben ağlıyor muyum, ellerim neden yerde. oksijeni neden hissedemiyorum. gözlerimi onun gözlerine neden yaklaştıramıyorum. sanki bir çiçeği daha doğmadan paramparça etmişcesine gücüm yoktu o anda. geçmiş zamanı hissediyorum ama haber veremiyorum. bu camı aramıza kim koydu. gerimdeki insanların neden yüzleri asık, sevdiği insanı yeteri kadar sevememiş gibi mi hissediyorlar yoksa. ben o hissi hiç iyi bilmem. o binadan atlamalıyım diyordu sesim bana...

pişmanlık.

ben gitmiş miyim. burnumdan neden kokuları alamıyorum. dünya hiç bu kadar soğuk olmazdı yaz mevsiminde. vücudumda bilmesem kan yok diyeceğim. şu sobanın içine atsalar beni artık benden bir yol olmaz, artık biliyorum. sanırım kabul etmenin de vakti geldi. ben doğmuşum bir başka dünyaya.

şu gerideki insanlar bunu ağlayarak kutluyor, şimdi anladım. ve anlamsızca derin derin oh dedim. düşünsene ben ölmüşüm ve dertlerim benden gitmiş. bir kuşun kanatlarını alırsan ondan, görevini yapamaz ve oh der, bıkmıştım zaten. insanoğlu o trene binmek zorunda olduğunu kabul etmez fakat.

fakat, sen derince düşünsen bazı şeyleri, içindeki gerginliği kana dökebilirsin. ona ne kadar yaklaşırsa insan, işte o kadar sefalete aşık olur. peki katiller midir bu dünyanın en rahat insanları. hayır, katil olmak gerekli değildir bunu hissedebilmek için. en yakınındaki insana ölümsüzce bak. o sana daha sert bakacaktır. doğanın dengesi insanı bozmak için vardır derdi. haklıydı. mutsuzluğumdan mutluyum ben. sen aklımı karıştırma.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

aylaya

bağdaş kurmuş gülen insan

ne var ne yok