daha

güneş doğuyor ben batıyorum sürekli. dip bir türlü gelmek bilmiyor. bundan aşağısı ne olabilir ki?

dünyanın bütün yükü omuzumda sanki. ''bensizim.'' insan ya yârsız olur, ya dostsuz ya. kişi o kadar yalnız ki, bensiz olacak kadar.

her insan biraz bizi mi temsil eder? gece olur sessizlik geçer başa. güne bir fener tutulana dek karanlık kraldır, tüm evren onu reddetse de. işte orada! devrik kral ''sessizlik''

bazen diyorum canlılar bozmasaydı acaba bu ortamı, kainatı seslendirecek olan tek şey gök gürültüleri mi olurdu yalnızca. kimse konuşmasa. rüzgarlar ebrulasa gökyüzünü. küfürler 5 saniyeliğine de olsa bıraksa çalışmayı.

saçma mı? peki mantık dediğin ne senin? şimdiye dek yaşadıkların mı? mutlusun yani hayatından? peki... o zaman geçmişine dönüp bakmaktan neden korkuyorsun? çünkü ''geçmişini hatırlayanlar, hatırlamayanlardan daha beter bir durumdadır'' güzel demiş üstat.

biliyor musun? mahallede terliksiz koşan çocuk gördüğümde yarım kalan çocukluğum geliyor aklıma. alınmasını istemediğim bisiklet geliyor. nefesim kesilinceye kadar koşmak istiyorum. daha fazla. daha hızlı. daha hızlı. daha hızlı. daha.

çok yoruldum. koşmaktan değil de, daha çok herhalde koşamamaktan . beceriksiz herifin tekiyim işte. ayaklarım ağrıyor. ağrı kesici var mı?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

aylaya

bağdaş kurmuş gülen insan

ne var ne yok