yarım ve yarim

su altında kalmış, yeni ortaya çıkan sersefiller gibiyim. nerede olduğum ve ne yaptığımdan haberim yok. bunu yazan ben, sizin hayatlarınızdan yola çıkarak bunları yazıyorsam, bunları okuyan siz kolaya kaçmışsınızdır demektir. halbuki istanbul ölmek için çok güzel bir şehir.

tek kelime dahi etmeden beklersin o siyah anı. hayat beklemeklerle geçer,sen beklersin zaman seni geçer. zamanı gelince saatler sürecek o tren yolculuğu beni heyecanlandırmıyordu artık. insan ya tünelin ucunda ışık görür, ya da hiç göremez ya. ben o tünele daha hiç giremedim. girenlerin, çıktıktan sonra yüzlerinin yarısı yok,  diğer yarısı olmasa da olur haldeydi.

romanın sonunda demirlerde ezilmiş dudak izleri buluyordum ben. diğer yarım hala ölü.

tek bir harf bazen hiçbir şeyi değiştiremez. aslında bir nokta olsa da.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

aylaya

bağdaş kurmuş gülen insan

ne var ne yok